تعرفه توليد محتوا تعرفه توليد محتوا .

تعرفه توليد محتوا

خريد رپورتاژ اگهي

رپورتاژ چيست؟

Reportage كلمه اي فرانسوي و به معني گزارش است كه از كلمه “ريپورت” گرفته شده است.

رپورتاژ خبري يا رپورتاژآگهي يك مصاحبه يا گزارش است كه براي معرفي اشخاص يا برندها در وبسايت هاي خبري و خبرگزاري ها استفاده شده و در بخش سئو سايت و تبليغات اينترنتي تاثير فراواني در معرفي اين موارد دارد انتشار و لينك برخي كلمات و تصاوير در آن به سايت اصلي باعث معرفي و سبد بهبود رتبه گوگل مي شود.

يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي همين رپورتاژ خبري يا رپورتاژآگهي است كه در علم تبليغات روز دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد از آن استفاده مي شود.

دليل اينكه رپورتاژ خبري تاثير بسياري دارد اين است كه يك تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان اعتماد زيادي به آن دارد و آن را با علاقه دنبال مي كنند.

خريد رپورتاژ اگهي

#s3gt_translate_tooltip_mini { display: none !important; }

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۵:۵۶ توسط:پيامم خاني نژاد موضوع:

طراحي سايت تبريز

امروزه به يقين ميتوان گفت كه براي افزايش فروش شركت ،فروشگاه و يا كسب و كار شما بهترين فضايي كه مي توانيد با برنامه ريزي صحيح و سرمايه گذاري مناسب از آن استفاده كنيد ،ايجاد يك وبسايت بهينه مي باشد. به منظور اينكار تيم طراحي سايت تبريز قصد ايجاد فضايي براي نمايش كالاها و محصولات شما در سطح اينترنت مي باشد كه با هزينه اي اندك و سايتي زيبا مي توانيد اين كار انجام داده و مدير سايت خود باشيد.

اگر توليد كننده يا عرضه كننده محصول يا خدماتي هستيد و قصد داريد فعاليت خود را گسترش دهيد . بهترين راه وارد شدن به فضاي مجازي مي باشد . با اين كار مي توانيد خود را به دنياي مجازي و حتي واقعي معرفي نموده و مخاطبان بيشتري را جذب كنيد . حالا ديگر وقت آن رسيده است كه با پيشترفت تكنولوژي و راههاي ارتباطي پيشرفته خود را تبديل به يك برند  يا محصولي كه همه آنرا مي شناسند بكنيد براي اين كار بهترين روش داشتن يك وب سايت خوب مي باشد كه در آن اصول طراحي سايت و(seo) بهينه سازي در موتورهاي جستجو  ( شناساندن به google) رعايت شده است.

اين شركت با داشتن بهترين تيم مهندسي و فني و بومي توانسته با برترين برندهاي تجاري در استان و كشور همكاري داشته باشد . شركت طراحي سايت در تبريز با جديدترين متدهاي كدنويسي و برنامه نويسي به سوي چشم اندازي بي نظير در حركت است و مهم ترين دستاورد آن، كيفيت بالا و امنيت فوق العاده در طراحي سايت ميباشد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۳:۵۹ توسط:پيامم خاني نژاد موضوع: